Načela uresničevanja ciljev Kurikula za vrtce pomenijo vodilo pri strokovnem delu s predšolskimi otroki. Pri vzgojno-izobraževalnem delu z otroki bomo upoštevali načela, ki so zapisana v Kurikulu za vrtce (1999).
Temeljne naloge vrtca
- pomoč staršem pri celoviti skrbi za otroke
- izboljšanje kakovosti življenja družin in otrok
- ustvarjanje pogojev za razvoj otrokovih telesnih in duševnih sposobnosti
Vzgojno-izobraževalni cilji vrtca
- prizadevali si bomo za kvaliteto neposrednega dela z otroki in osvajanje uporabnega znanja
- spodbujali in negovali bomo spoštljiv in odgovoren odnos do sočloveka
- otroke bomo vzgajali za medsebojno strpnost, spoštovanje drugačnosti, človekovih pravic ter razvijali kompetence za življenje v demokratični družbi
- prizadevali si bomo za dobre medsebojne odnose med vsemi udeleženci v interakcijskem trikotniku vzgojitelj – otrok – starši
- prizadevali si bomo za raznoliko in še učinkovitejše sodelovanje s starši
- vrtec se bo še naprej trudil prisluhniti potrebam staršev
- prizadevali si bomo za razvoj sposobnosti vsakega posameznika
- otroke bomo učili iskati informacije v različnih virih in o njih kritično presojati
- stremeli bomo k odprtosti vrtca za novosti
- povezovali se bomo z vrtci in drugimi vzgojno-izobraževalnimi zavodi v ožjem in širšem okolju (sodelovanje v projektih, izmenjava informacij, primerov dobre prakse)
- stremeli bomo k vseživljenjskemu izobraževanju strokovnih delavcev
- razvijali in negovali ekološko zavest otrok in staršev
- osveščali otroke in starše glede zdravega načina življenja
- ponujali ekološko pridelano hrano za otroke (kolikor bo to mogoče)
- prilagajali časovno organizacijo potrebam otrok (čas ponudbe obrokov)
- si prizadevali za varnost otrok v okolici vrtca
- spoznavali življenje naših prednikov in negovali dediščino kraja v katerem živimo za bodoče generacije
- nadaljevali z izvajanjem samo evalvacije zavoda in tako spodbujali h kritičnosti do lastnega dela